Jobb = glass

Väldigt mycket i mitt liv kretsar kring glass just nu. Dels för att jag jobbar 8-10 timmar om dagen med glass (både tillverka och sälja). Sedan är ju även min sambo glassmakare så det blir ju lätt att det pratas mycket glass även hemma: recept, ingredienser, smaker, "hur många kg citron gjorde du idag"...
Igår fick vi världens största annanasar levererade till oss, 3,2 kg st! Det krävdes inte många för att få ihop 5 kg annanasglass då!





Rudy, min kollega i glasslabbet visar upp annanasen som är större än hans huvud!



Den här papperkorgsbilden får avsluta detta inlägg. Den togs utanför vår glassbar vid halv tolv igårkväll. Behöver jag säga att vi jobbade rätt mkt...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0