Svenska godsaker

Det här med att Manu blivit förtjust i svenska godsaker är ju lite problematiskt, dels för att jag varje gång jag åker till Sverige måste ta med mig flera kilo lösgodis tillbaka (besvärligt när man har så pass mkt packning som slåss om dom ynkliga 20 kilona man får ta på flyget) samt att när jag får godis av vänner på besök måste jag numer DELA det med Manu. Och han förstår verkligen inte hur man äter. En gott&blandat-påse är inget man mular i sig på en kvart utan det är något man äter sakta och sparar för att kunna njuta av minst en vecka.
Så den här mina vänner, den får förbli våran hemlighet att jag har gömd längst ner i sängbordslådan:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0