Lite bilder.. :)

Hej vänner! Hur är det med er? Här är det toppen, har fått kontraktet på jobbet förlängt till den 16/9, så det återstår inte 4 dagar som jag trodde utan 12, lite segt men ändå fina pengar! Häromdagen hittade jag en jättefin cykel/promenadstig, en grusgång som går längs havet på "lagunsidan" av Lignano, alltså inte på strandsidan där alla turister är, utan på den andra, där det är lugnt och skönt! Så här se det ut:
 
 
 
Förra veckan spenderade jag och Manu faktiskt några timmar tillsammans dagtid, utanför husets fyra väggar, vi spelade minigolf och sen åkte vi och handlade färska skaldjur och lagade en toppenmiddag!
 
 
 
 
För er som följt mitt bokningskaos: nu är allt klart! Paris, Sicilien, Indonesien och Teneriffa! Bokat och bara att börja resa, känns så skönt! Puss på er! (Och särskilt på mamsen som är lite okry.... :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0