guten Morgen!

skulle ha jobbat morgon idag men fick byta så börjar kl tre, det betyder sovmorgon! :) vad händer här? inte så mkt faktiskt, vi var uppe på gigantiska decathlon (enorm sporbutik i två plan på norra delen av ön) häromdagen och handlade massa grejer, bland annat de skönaste skorna jag ägt i hela mitt liv, kommer aldrig kunna jobba i något annat från och med nu! dessutom köpte jag en lite fiskelåda för en euro, som blev ett perfekt smyckeskrin:



ska sätta mig på balkongen och äta lite frukost nu, bjussar på utsikten åt andra hållet idag, upp mot bergen! hade det varit lite klarare hade toppen av teide synts!!



jag lovar att jag ska ta tag i problemet varför bilderna ibland hamnar snett, men det får bli n annan gång! kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0