Lyxmiddag hos vänner

Hade turen att bli bjuden på lyxmiddag hemma hos Helena och Daniel ikväll, underbara människor som även kommer och hälsar på oss i Italien i sommar! Jag var sjukt nöjd med mig själv att jag lyckades hitta till deras lägenhet på Körfältet (där det finns 2 miljoner hus som ser exakt likadana ut) helt själv, och dessutom en kvart för tidigt! Hm, nu blev ni jätteimponerade va...? ;P Plötsligt lät det inte lika häftigt som det kändes när jag hittade rätt dörr...

Hörrni, imorgon skickar vi in C-uppsatsen! Klart, slut, rättat, redo! Idag har vi ansökt om examensbevis och på fredag är det examenshögtid i Stora kyrkan. Tre år är snart över! Galet!


Två av dom bästa grejerna med de här tre åren; Rebecka och Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0