Strand, sand, sol, bad & leguaner






Paradiset? Ja, kanske om det inte hade varit för alla ödlor på den här ön! Jag trodde visserligen att det skulle vara ännu fler av dom, men de få vi har sett har varit NOG! Jag har ju ödleskräck, och framför allt leguaner tycker jag är fruktansvärt vidriga. Jag visste inte hur jag skulle reagera när jag skulle se den allra första i full frihet utomhus, men det var inte roligt ka jag säga. Jag föll ihop praktiskt taget, hyperventilerade och grinade. Det är inget jag är stolt över men så fjantig var jag tydligen i den situationen. Sjukt märkligt och sjukt obehagligt. Jag har tydligen en riktig fobi. Dock har jag varit väldigt duktig nu på eftermiddagen och stått och kikat på en leguan från balkongen, men då är det annorlunda för då är jag ett våningsplan upp och har ett balkongräcke framför mig. Huuuuva! Jag går i terapi kan man säga.
Jag hoppas allt är bra där hemma, här är det toppen förutom att jag redan är alldeles för bränd och har haft lite obehagliga leguanupplevelser. Nästa vecka blir det dykarcertifikat! Spännande!

Nu plugga lite och sedan ska vi blanda mojitos.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0