Dagens Tips: Fäviken Magasinet

Alldeles utanför Järpen, där jag är född och uppvuxen, ligger en av Sveriges 5 allra bästa restauranger; framröstat av White Guide.
Det dom har gjort med det stället är så fantastiskt häftigt och jag vill så enormt gärna dit och prova deras mat.

Fäviken Magasinet är restaurangen på de stora ägorna som endast använder lokala råvaror och exprimenterar med allt den kringliggande naturen har att ge.







Snyggt jobbat Fäviken! De jag känner jag varit där säger att det är deras allra häfigaste matupplevelse! Hoppas vi ses innan sommaren (måste ju hinna prova detta innan jag lämnar landet! Någon som är sugen på en god middag med mig? ;)
http://favikenmagasinet.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0