kampanilen i Venedig!

Första gången uppe i Venedigs högsta torn, klocktornet på piazza San Marco, helt underbar utsikt!!
 
 
Idag är jag ledig hörrni! Vilken känsla! Att varken behöva gå dit på morgonen ELLER på kvällen! :) Jag tog sovmorgon i morse, nu sitter jag och syrran på ett internetcafé och snart ska jag gå hem och käka lunch med Manu som slutar vid 14-tiden idag. Sedan under kvällen ska jag pyssla och dona lite hemma, fortsätta läsa den gamla ryska klassikern Stäppen och äta middag i lugn och ro. En dags ledigt gör stor skillnad för att hinna ladda om batterierna och köra på igen!
Puss på alla vänner och familj, saknar er men har det bra!
Förresten; ska nog till Indonesien en mån i oktober - november! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0