hej på er!

Vad kul att se att ni är några tappra som fortfarande tittar till mig varje dag, fastän det går lång tid mellan mina inlägg! Plötsligt funkar det inte längre att ladda upp bilder via telefonen så då tröttnade jag lite. Nu sitter jag faktiskt med datorn på en bar, Café Noir, här i centrum av Lignano Sabbiadoro. Har haft sällskap av Manu för några aperitivi innan han åkte iväg och jobbade. Jag har dock ledig dag idag, så sjukt lyxigt! Min hand är uppsvullen, sedan två fall där jag tagit emot mig med handen (har jag blivit klumpig på äldre dagar?) och sedan använder jag ju just höger hand HELA tiden när jag skopar upp glass m.m på jobbet! Helt uppsvullen, typ 2 ggr så stor som vänsterhanden och öm och hemsk. Vad ska jag göra?
Idag har jag skrivit CV, ska försöka hitta något kul jobb på Teneriffa till vintern, dags att börja söka nu.. Wish me luck! Puss och kram till er där hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0