Teneriffasemester bildbomb!

Här kommer ett lass med bilder från min mobilkamera (man blir lätt slö och glömmer ta med den riktiga kameran när man har en ok kamera i telefonen..) - från min senaste vecka på bästa ön!



Strandpromenad i skymning, Playa las Americas



Moi, med vulkanen Teide någonstans långt bort i bakgrunden






Favoriterna: Manu, Heidi, Florencia, Natalia - mina största anledningar att åka tillbaka så ofta jag bara kan!



Manu har precis flyttat - HIT! Vad tusan, det ser ju ut som ett hotell! Området heter Mare Verde och ligger i Playa Fañabe.



Utsikt från Manus gamla lägenhet, gillar att kunna stå i fönstret på kvällen och se palmer och känna havslukt (havet är bara några hundra meter ner längs den här gatan)

Det var det för idag vänner, hoppas ni får en fin kväll! Nu ska jag plugga och jobba undan lite inför Karriärmässan (allt detta innan House börjar om 37 min, hurm..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0