Frukost på balkongen

Hej vänner! Dagens Teneriffarapport lyder tyvärr: mulet, ca 18-20 grader. Med andra ord inget kanonväder, men jag visste i och för sig att just januari kan vara en lite lurig månad här nere! Men jag har det fint ändå, ikväll blir det tjejmiddag med bästa tjejerna, vännerna från då jag bodde här.
Jag saknar verkligen livet här nere, och det är så himla skönt att ha lyxen att få komma tillbaka hit titt som tätt. Var och hälsade på på hotellet där jag jobbade förut och blev nertjatad tills jag halvt lovade att komma tillbaka och jobba till vintern :) Men ännu är det långt kvar till dess och mycket hinner hända!
Kram på er, det kommer bilder en annan dag för nätet är inte det snabbaste här på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0