Absurd matupplevelse!

Vi gick till "Watermelon" häromdagen för att äta middag. Vi kom dit rätt sent, ingen av oss var jättehungrig så jag valde Watermelon just av skälet att man brukar få "ganska små men mycket goda portioner där" Jättebra service, superfin restaurang och efter ett tag kommer två servitörer bärandes på tallrikarna vi beställt; tror ni jag blev lycklig när jag insåg att den här var min? :

 


Om det är någon som inte riktigt förtår är det alltså en tallrik under med potatis, sallad och sås, och på en ställning brevid som sträckte sig över tallriken hängde det här maffiga spettet och dinglade över tallriken, när jag hade skrapat ner allt på tallriken hade jag ett berg av kött! Haha, ni skulle ha sett Manus min när han insåg att den tallriken skulle till mig... ;) Och vi som inte var så hungriga...


För er som hört om vår spis som "exploderade" igårkväll när vi lagade mat så har vi ringt idag och hört om dom kan fixa, svaret är "si si, mañana, mañana" vilket betyder ja, om ca 2 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0