Helg igen?

Igårkväll när vi höll på att packa ihop vid 7-tiden här på skolan för att gå hem och fixa middag osv, då såg jag plötsligt ett erbjudande om Kantarellsoppa med bröd för 35 kr på studentpuben, just den kvällen och de hade öppnat för 10 minuter sedan. Givet sivert sa jag och Tess och gick dit och åt en alldeles underbart god kantarellsoppa. Middagen klappad och klar och man slapp gå hem och fixa ihop nåt själv. Mums mums! Nu sitter vi här igen, instängda i ett litet grupprum när solen strålar där ute, dricker kaffe rakt ur termosen för jag glömde termosmuggen. Det är som det är att vara mig ibland.
Puss och kram på er som läser detta, hoppas ni får en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0