Glömsk och virrig....

Igår lyckades jag dels brygga kaffe utan kaffe (blev ganska ljust och vattnigt kan man säga) samt glömma sladden till datorn i biblioteket. Fick vänta tills klockan slog 11 idag och biblioteket öppnade; och som tur var så låg den kvar! Men utan dator att slöa bort tiden med så har jag hunnit både dammtorka, dammsuga och kolla på en intressant dokumentär nu på morgonen!


Vad ska ni hitta på i helgen? Vi hade egentligen en massa planer som alla rörde utomhusaktiviteter, men fortfarande ligger dimman tät över staden så jag tror vi tar det lite lugnt..
Ikväll är det iallafall kåraktivas dag, med middag på Oscars och sedan är relaxen på Storsjöbadet bokad för oss från kl 20-23, så det blir en skön och avslappnande kväll hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0