Hemma från teneriffa!

Jag har haft en underbar vecka på en fantastisk ö - Teneriffa! Hälsade på pojkvän och en massa vänner som jag har kvar där nere sedan jag bodde och jobbade där. Tenerife är så himla bra, där finns verkligen allt! Vi har njutit av en massa god mat, bra shopping, mysig SPA-eftermiddag och förstås sol sol sol på fina stränder. Hann med att bada några gånger också i friskt, turkost hav. Sammanfattningsvis är det inte jättehäftig att vara tillbaka i blåsiga, kalla Östersund igen och det är maaaassor att göra i skolan nu, men det är bara att bita ihop!

 















Ett lass med bilder från mitt eget lilla paradis, min lilla "låtsasvärld" på 6 timmars flygresa härifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0