Busy..

Min dag i korthet:

13.00 - möte om C-uppsats
15.00 - på plats på Karriärmässankontoret för jobb och samtal
17.00 - fika på stan med Karin och Tess
19.00 - middag hos Helena
20.00 - klättring i C-hallen
21.00 - filmen "Hämnden" på filmfestivalen på Storsjöteatern.

Lunch och annan lyx får stryka på foten en sådan dag.. :) Men visst är det lättare att hålla fokus, koncentration och motivation när man har mycket att göra?

En kul grej hände på C-uppsatshandledningen förresten: tydligen vaar Infrastrukturministern på besök i Östersund idag och E-Tour (turismforskningsinstitutet där jag var och fick min handledning) skulle precis ha ett möte med henne där de skulle informera om sin verksamhet. Min handledare frågade därför om jag ville hänga med och lyssna på det, och det är klart jag ville. När de hade pratat klart skulle den ena turismprofessorn lite snabbt presentera sina medarbetare som satt där för infrastrukturministern och när han kom till mig så sa han "ja och så har vi en student med oss också som får handledning om sin c-uppsats om OS!" och infrastrukturministern blev tydligen väldigt intresserad så hon vände sig direkt till mig och började ställa frågor om hur jag tänkte kring OS osv... Och jag har inte ens hunnit formulera varken syfte, bakgrund eller frågesställning, haha, så det var bara och samla säga och försöka svara nåt smart.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0