Halshuggen?

Igår kom nyheten från Teneriffa; en äldre engelsk kvinna hade blivit halshuggen (!) ca 50 m från det hus där jag bott 1,5 år. Det känns så galet och hemskt att jag nästan började grina när man såg köpcentret och affären där det hände, platser som jag brukade passera varje dag under mina år i Los Cristianos.
Att man skulle råka bli halshuggen där var då ingenting man tänkte på då iallafall...
Vilken semester för de stackars människorna, den fick ett lite annat slut än vad de hade tänkt.
Hur klarar man av något sådant som partner, att se sin fru få huvudet avhugget? Att en psyksjuk galning springer iväg med hennes huvud och slänger det på gatan?

Fy faan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0