böcker och film i england

Jag kanske verkar lite tantig och töntig när jag blir så extatisk över en resa som den jag ska berätta för er om nu, men den verkar bara så underbart mysig! "Filmens och böckernas värld - en resa till norra England", framtagen av SvD och gruppen kommer troligtvis endast bestå av pensionärer, så jag kanske får vänta några år innan jag åker med.. :)
Jag har alltid varit fascinerad av gamla engelska kostymdramer och engelska deckare, och resan handlar mycket om att färdas i kulturens fotspår under en sensommar. Om det är någon pensionär som läser detta kan jag iallafall tipsa om att mer info om resan, det hittar ni här: www.historiskaresor.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0