Ring eller messa

Insåg att det var en av mina bästa barndomsvänners födelsedag idag. Var mitt i skrivandet av ett grattis-sms när jag insåg "neej! så jäkla tråkigt!" så jag raderade det och ringde upp istället. Hon svarade superöverraskad men jätteglad och vi pratade en lååång stund och uppdaterade varandra om våra liv sedan vi sist hördes, för ett år sedan eller liknande..
Det är så himla mycket värt att göra det där samtalet och det kostar så lite - så idag slår jag ett slag för att ringa sina vänner! Facebookhälsningar är bläää, sms är liiite bättre men ett samtal slår allt.


Kommentarer
Postat av: Ovemai

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-05-09 @ 11:19:30
URL: http://ovemai.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0