ohmygod

Idag har det varit rusning till min blogg, så härligt att se! Synd bara att jag inte uppdaterat på hela dagen.. :P

Vi har träffat Steve Brown idag, en eventforskare från Australien som var extremt kunnig inom sitt område och det är så mysigt att lyssna på den Australiensiska dialekten.. :)

Vi har även träffat en representant från Störsjöyran, nämligen en tjej som ansvarar för artistbokning och att lägga programmet. Skönt jobb.. :)

Ikväll har jag haft det underbart roligt på klättringen, körde sköna, branta överhäng och kände mig pigg och stark! Hoppas ni har det fint, vi hörs senare!



På fredag ska vi göra besökarundersökningar på Freestyle världscupen i Åre, det ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0