Hola cocacola!

Om 6 timmar sätter jag mig på tåget som ska ta mig till Sthlm, och imorgon kl 16.50 är det beräknad ankomsttid till Tenerife. Sedan blir det en varm vecka fylld med sol, strand, kärlek, vänner och god mat. Jag ser enormt mycket fram emot att få överraska min gamla roomie från i somras på fredag morgon. Hon vet nämligen inte om att jag är påväg ner.. :)


Masca-dalen på sydvästra Teneriffa

Det här blir sista inlägget från mig för nu, men det kommer säkertligen uppdateringar under resans gång när jag inte har något att göra på dagarna när alla jobbar.

Ha det fint bästaste ni! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra resa<3

2011-03-23 @ 16:52:19
URL: http://virkstickrecept.blogg.se/
Postat av: A

Hoppas du får en superhärlig resa!!:)

By the way så var det en jobbintervju som jag skulle på. Gick inte så bra dock, men jag är glad ändå:)



Kraam!

2011-03-24 @ 08:20:52
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0