going nuts

Det är inte bra för mig att inte ha något att göra, då blir hela dagen förstörd på nåt vis.. Knäppa jag ska inte vara ensam med endast mina egna tankar tror jag. :P

Fick en så trevlig kommentar idag, en tjej som ska resa till Kap Verde och ville ha lite tips. Det är ju lite tanken med min blogg, att kunna svara på frågor om olika resmål, har man lyckats klara av alla världsdelar och sett lite av varje så är det kul att kunna dela med sig till andra!
Resa är mitt livselixir och att upptäcka nya platser är det som gör livet värt att leva. Men ofta vill man ha lite tips på vägen när man ska iväg någonstans, och jag står så gärna till tjänst... :)





Från Kap Verde, under min fantastiska semester i december


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0