Italienuppdatering

Oj en hel vecka sedan jag skrev sist, dvs en vecka sedan jag satt på exakt samma ställe här på playan i Lignano Pineta med min laptop i knät! Tiden springer iväg! Nu är jag ledig två dagar eftersom det inte blev någon Slovenientur idag. Igår var vi i Venedig och jag körde ungefär halva den guidade turen vilket gick som smort samt hemresan i bussen, vilket mest var lättare underhållning och inget rabblande av information och fakta. Men det var kul! På lördag måste jag åka ner till kroatien och lämna och hämta bussgäster. Vi kommer att stanna i Umag, Porec och Pula. Ska bli väldigt spännande med tanke på att jag aldrig satt en fot i Kroatien. Men jag hoppas att chauffören vet vart vi ska. Jag ska försöka läsa på lite om orterna nu och hoppas jag får lite praktisk info innan vi åker. Spännande och kul att få se en del av den Kroatiska kusten! :)
Första veckan i juli kommer jag att få rå om hela min fina familj, det ska bli så roligt att dom kommer och jag ser fram emot det så mycket! Hoppas bara jag kommer att ha ordentligt med tid att umgås med dem!!
Det är väl det som händer här, vi har förresten blivit bestulna på våra cyklar så just nu promeneras det överallt men hoppas vi kan köpa några billiga begagnade nya snart!
Jag uppdaterar med lite bilder nästa gång jag är online, ok! :) Puss och kram från Lignano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0