Gratis WiFi på playan i Lignano!

Jaaa, jag har internet, iallafall om det inte regnar.. :) Har nämligen hittat gratis trådlöst på playan 200 m från vårt hus så hit kan man gå med sin laptop när man vill, riktigt schysst!
Jag är ledig idag, skulle ha åkt till Slovenien men det blir nästa vecka istället. Jag har varit i Venedig två gånger denna vecka, man blir helt slut av att vandra runt där! Om 1,5 vecka guidar jag mina egna turer med grupper där, hoppas jag inte går vilse i någon gränd.. Igår åkte jag gondol samt var inne i Marcuskyrkan för första gången, häftigt!
Idag har jag lite hemlängtan, det börjar ju dra ihop sig mot midsommar hemma och det vore så mysigt att få vara med och fira det för en gångs skull.. Men men, man ska inte klaga när man sitter på playan med klarblå himmal.
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0