jag och systeryster

När familjen var här passade vi på att göra en båtutflykt till den vackra historiska lilla staden Grado, det blev en riktigt mysig dag och båtturen var härlig! Det kommer fler bilder därifrån, men bara den här bilden tog ca 15 min att ladda upp så får vänta tills jag haar bättre internet någonstans! :)
Igår gjorde vi Sushi, vi var 10 pers som åt och vi lyckades göra Sushi till ca 40 pers - förstår ni hur många bitar det är? Hela köket svämmade över till sist. Kommer bilder på det med snart. Mina italienare tycker att dom är väldigt häftiga, ovanliga och internationella när dom gör Sushi för det finns "inga andra" italienare som gör Sushi hemma hävdar dom.
Jag jobbar vidare med att försöka friskna till, är halvledig idag men imorgon kör vi igång med nya gäster och välkomstmöten för dem. Over and out from Lignano!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0