fullmåne och smörgåstårta

Började dagen med uppstigtning runt 7-snåret och fick se en gigantisk vit fullmåne precis ovanför den upplysta skidbacken på Frösön, helt fantastisk syn! Tänk er, helt mörkt runtomkring, och så den vita backen med den stora lysande månen ovanför, ooh vad jag önskade att jag hade haft en kamera!

Sedan blev det plugg hos Emma, och henne trevlige sambo gick och köpte en smörgåstårta och bjöd oss hela gänget ( 7 tjejer) på! Schysst kille det där! :)



Sen har jag shoppat lite prylar på stan och fått sålt en gammal kursbok till en tjej som går första året, perfekt!

Nu hörrni ska jag ta sista rycket inför morgondagens tenta och sen blir det heeeelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0