Karriärmässan avklarad!!

TRÖÖÖÖTT!! 07.30 var vi på plats på skolan idag för förberedelser, kockan 9 var alla företag på plats och studenterna började mingla runt, nätverka och förstås plocka på sig så mycket gratisgrejor som möjligt.. ;)
Det har verkligen gått jättebra idag, vi i projektgruppen kan andas ut efter månader med mycket jobb och vi hoppas att studenterna och företagen har fått ut det dom önskat av dagen.

Plötsligt knackade en man mig på axeln och när jag vände mig om fick jag en kamera i ansiktet, det visade sig vara lokaltidningen och jag drar mig egentligen för att visa resultatet, för jag tycker ju verkligen inte själv att jag varken ser ut eller låter sådär, men men... här är länken till vad jag sa om mässan iallafall.. :)

http://optv.op.se/player/play/133317



Arbetsmarknadsmässan Karriär 2011 genomfördes på onsdagen i Östersund. Studenter och företagare fick chansen att träffa varandra. Förhoppningsvis får de se mer av varandra i framtiden.
Bild från mässan, lånad av www.op.se

Deras artikel hittar ni här:
http://op.se/ostersund/1.2784870-har-motte-de-sin-arbetsgivare

– Det är full rulle och det känns jättebra, tyckte Veronica Johansson, projektledare i studentkåren, och Sofia Klasson, arbetslivskoordinator på MIUN.
Projektledare Veronica till vänster, hon har gjort ett strålande jobb med mässan!
Bilden är lånad från www.ltz.se

Martin Gidlund, till vänster, lanserar sin företagsidé för Marcus Thorhuus, webb- och reklambyrån Mina bästa polare, Pelle Simonsson, Incubator, och Annika Cawthorn, MIUN Innovation
Ännu en bild från mässan, även denna från www.ltz.se

LT:s artikel hittar ni här:
http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.2785224-studenter-och-foretagare-mottes-under-karriarveckan

Nu en varm dusch för det är svinkallt i Östersund, jag behöver värme! Sedan en kopp te och sedan bums i säng för imorgonbitti är jag anmäld på inspirerande frukostföreläsning kl 08.30... Varför ska jag alltid vara så engagerad?? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0