fin kommentar.. :)

Fick en fin kommentar idag på bloggen och jag måste säga att sådant värmer, jag vet ju att ni är många som läser, men ni är så få som kommenterar!

Nu måste jag tipsa om hemsidan http://jade.se/ som jobbar med resor framförallt till Asien; paketresor och smarta lösningar samt en mängd smidiga reseguider. En lättmanövrerad, enkel och snygg resesajt, sånt gillar vi! :)





Imorgon är det till slut dax för Karriärmässan, kan inte tro att vi redan är framme vid målet! Ska bli härligt att se ljushallen fyllas upp med utställare och studenter men oj vad trötta vi kommer vara i morgonkväll. Bara idag har jag varit igång 11 timmar i sträck och nu väntar tvätt och matlagning.. :P Godkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0