Träning = bortprioriterat!

Såg på ettans nyhetsmorgon i morse att det var extra viktigt att träna nu i dessa stressiga tider innan jul, när man egentligen tycker att man absolut inte har tid. Men i mitt liv finns verkligen inte tiden, sådana lyxigheter och sådan egoism som att lägga en timme om dagen bara åt sig själv och sitt eget välbefinnande; finns inte på världskartan! Hoppas att orken och lusten finns kvar när vi äntligen går på julledigt, för kroppen börjar uppvisa alla möjliga märkliga krämpor nu när den inte får röra på sig. Knän, rygg, nacke, axlar, höfter.... Åh vad jag vill ut och springa, springa, springa.... Nej, nu har jag skrivit av mig lite, back to the Uppsats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0