varmt, varmt, varmt

Var en sväng i Udine igår, himla trevligt att få komma till en stad för en gångs skull, gå i riktiga affärer och inte bara Gucci, Prada -svängen som i Lignano. Blev lite inhandlat till hösten på fantastiska Bershka. Dock hade jag bara 5 min på mig därinne för det stod två otåliga män utanför, men det var kanske tur det så jag slapp spendera alltför mycket.. ;)
I eftermiddag blir det 2 timmar tennis igen, vi kommer svettas ihjäl för nu är det VARMT här. Jag har kastat täcket om nätterna och sover nu endast med ett tunt lakan - när det går till sådana ytterligheter då är det varmt mina vänner! Ca 35 dagtid och 28-30 på natten och fuktigt, fuktigt... PUUUH!
Men jag vet att jag kommer klaga på kylan när jag kommer hem så det är väl bara att "njuta" nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0