så mycket helt plötsligt!

hej hopp! sorry alltså för att efter att ha försökt uppdatera regelbundet hela sommaren helt plötsligt gått och blivit helt värdelös! Eller ja, skaffat mig ett liv kanske man skulle kunna kalla det också.. :) Komma hem till Sverige igen var faktiskt riktigt trevligt, resan gick bra och det var inte så kallt som jag befarat, en positiv upplevelse med andra ord. Sedan var det givetvis enormt trevligt att träffa kära familjen och alla vänner och klasskompisar igen! Att träffa folk, gå på sittning och plugga är väl det enda jag gjort sen jag kom hem, så fortfarande står resväskan ouppackad mitt på golvet och den blir nog kvar där några dagar till! Nu måste jag springa ner till stationen och möta en vän! Hej hopp! Men häng kvar, snälla, jag blir snart bra på att uppdatera igen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0