fan vad jag älskar....

.... att klättra!! Om det är nåt jag är nöjd med den här terminen så är det att jag gick med i ÖSIS och började bouldra igen efter ett uppehåll på typ 5-6 år.
Om ni aldrig provat på bouldering så säger jag bara: Do it!!

             

Andra saker jag är grymt glad över just nu är att jag får besök söderifrån den 20 oktober, då blir det några dagar i Stockholm först och sedan åker vi hit upp till Norrland - bara att hoppas att det fortfarande sitter några löv på träden och att det inte regnar varje dag. För då blir det väl ett första och enda besök i Sverige... :P
 
                    

Det enda som förmörkar min tillvaro just nu är tentan som hänger som ett tungt ok över mina axlar.
Organisation, ledarskap och ekonomistyrning heter kursen. Det är ju egentligen sånt som jag går igång på ch tycker är intressant - men det är så fruktansvärt MYCKET olika delar att hålla koll på! Finns tyvärr viss risk att det går åt skogen på torsdag, men men, någon gång ska man väl göra sin första omtenta... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0