det regnar i italien..

.. och jag ar dunderforkyld.. sa jag har inte det minsta daligt samvete over att jag planerar att ligga kvar i sangen till kl 1 idag. Ikvall blir det forhoppningsvis en liten runda i bil, bara for att komma ivag och se lite annat.
Igar at vi forresten en enormt smarrig skaldjurspasta, vi akte till fiskaffaren och kopte en massa olika sorters musslor och rakor och lagade med tomat, persilja och vitt vin. eller ja, jag kikade mest pa italienska "vem vill bli miljonar" men fragade iallafall da och da om jag kunde hjalpa till med nagot. :)
For ovrigt ar det nu bara tva dagar kvar har, sen pa torsdag hoppas jag pa skjuts till Venedig och flygplatsen Marco Polo, for da ar det dax att aka norrut! Ses snart horrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0