Datortrubbel, banktrubbel och pluggtrubbel

En suverän dag med andra ord...
Det gör ju inte saken bättre att jag sovit ca 5 timmar per natt de sista fyra dagarna, min hjärna vill sova!
Angående datorn så älskar jag den här gamla maskinen som jag sitter och skriver på men börjar inse att det nog inte funkar mycket längre, får nog bli en ny ganska snart; innan det inträffar något allvarligt som att den dör innan jag hunnit sparat ett arbete eller liknande..
Det vore rätt fint med en ny snabb apparat med mikrofon och webkamera inkluderat, det blir lite mindre packning när man reser då. Bluetooth kanske vore nåt också? Ska man ha en liten eller en stor?
Nån som har nåt tips och vill dela med sig?

Banktrubblet orkar jag inte ens prata om för det är på tok för jobbigt och hemskt och pluggtrubblet finns det ingen som orkar läsa om, så de två punkterna lämnar jag därhän.. :P

Men saker som är bra är att jag åt en fantastiskt god pizza i härligt sällskap igår, att jag älskar att ha börjat klättra igen och att jag åker hem och hälsar på familjen på söndag och passar på att gå och rösta med dem.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag säger bara en sak, sweetheart - MacBook. Köp den, och jag lovar att jag ställer mig på ett knä framför dig.

2010-09-15 @ 23:32:23
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0