Vinterns populäraste

1) Gran Canaria, Spanien

2) Phuket, Thailand

3) Teneriffa, Spanien

4) Bangkok, Thailand

5) Hurghada, Egypten

6) Krabi, Thailand

7) Sharm-el-Sheik, Egypten

8) London, England




Personligen tycker jag förstås att det är kul att se att så många väljer att åka till Teneriffa, härligt att se att mina vänner i turistbranchen kommer få mycket att göra där i vinter! ;)
Men vart skulle ni helst åka på vintersemester?
Fick man välja helt fritt utan tanke på tid eller pengar så skulle det nog bli Jamaica eller Cuba för min del, eller varför inte en kombinationsresa med dem båda..? :) Drömma kan man ju...
Sen ser jag fram emot att få en fin rapport från paradisön Aruba från kära föräldrarna som lyxar till det där i november. Jag önskar er en fantastisk semester ska ni veta om ni läser det här. Det är ni verkligen värda!
Kanske att det blir en utlandspraktik för mig till våren, men det är nog tyvärr det närmaste en semester jag kommer på rätt länge.
Ne, slutpratat! Hörrni, ha en fin fortsatt kväll och en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0