TORKA

Hej på er, förlåt för lite bloggtorka de sista dagarna! Det har varit mycket kan jag säga... Den nya ekonomistyrningen är boken som jag sitter begravd i dessa dagar, och idag blev jag faktiskt lite stolt över mig själv när jag lyckades räkna ut lite diverse företagsekonomiska problem.
Jag avskyr verkligen allt som har med matte att göra och jag känner mig vansinnigt ointelligent på varje föreläsning. Men får jag sitta i lugn och ro och pilla lite med uträkningar och diskutera med bästa vännerna (där man vågar ställa dumma frågor) så går det faktiskt långsamt framåt.

Övrigt i mitt liv är ju Karriärmässan som jag är med och anordnar, den är inte förrän i Februari men nu måste vi sätta igång och sälja mässplatser till alla möjliga företag som kan tänkas vilja vara med.

Sen har jag tyvärr tagit mig lite vatten över huvudet, har bjudit in bästa tjejerna med respektive på middag imorgon kväll. Jag har B J U D I T  I N  P Å  M I D D A G, vad hände där liksom? Sen när lagar jag mat? Och sedan när lagar jag så god mat att jag kan bjuda in fyra personer på middag?
Å detta innebär förstås att jag måste städa dessutom.. Oj oj.

Ikväll har jag spelat badminton i 2 timmar, fantastiskt trevligt med enormt jobbigt då vi körde rund-badminton på 4 personer den sista halvtimmen, springa, springa, springa....!

Ne hörrni, nu får ni göra något vettigare! Själv ska jag vika tvätt och försöka plugga en timme innan sovdax! Godnatt!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0