sooooova...

...är typ det enda jag vill just nu efter en maratondag på universitetet. Förutom föreläsning och en massa "eget" plugg så har jag spenderat en del tid till att ringa och maila företag för att försöka få dem att komma på arbetsmarknadsmässan som jag är med och arrangerar.
Får man en sån fin Kick-Off som vi fick så får man ju ta och jobba ordentligt.. :)

                                      

Jag har inte ens haft tid att äta middag, haha.. Men imorrn ska vi har knyt-middag så då blir det lite bättring på den fronten.
Efter knyt-middagen ska vi iväg på spännande saker, det är min kulturtörstande vän Tess som släpar med mig på diverse grejer, och imorrn blir det tydligen någon lustig musikal.
Nu ska jag snacka lite med min f.d roomie på Tenerife, min bästaste Natalia, som jag saknar så mycket! väldigt bra träning för min spanska dessutom.. :)

Kram och godnatt på er!

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0