Ny soffa = ny lägenhet

Den nya soffan förde inte bara med sig en storstädning av lägenheten, den tvingade mig även till en stor omöblering så nu känner jag knappt igen mig hemma längre! Men BRA blev det! Måste sammanfatta det hela med att jag är mycket, mycket nöjd! :)
Annars har det pluggats och nu håller jag och Helena på att laga en champinjonpaj som ska avnjutas med vitt vin och till efterrätt blir det svenska jordgubbar med vaniljglass. Smarrigt värre!

Dock är jag lite besviken på mig själv just eftersom jag skriver om saker som flyttning, möblering och mat - vad har hänt med min reseblogg? Får bli bättring...

Morgondagens innehåll är ännu oklart, men det blir inget latande iallafall.
På onsdag åker jag till Stockholm.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0