Hårda dagar

Full fart från morgon till kväll, så har hela denna vecka sett ut och inte saktar vi ner på farten bara för att det blir helg!
Denna helg ska ägnas åt att faktiskt försöka fatta det jag pluggar just nu, känns som det börjar bli dax att knäcka "koden" till företagsekonomin.. Sen ska vi flytta en soffa och så måste jag städa hela lägenheten.

Kvällens "lustiga teater" visade sig vara rätt mysig, en musikalteater på 2,5 timme. Dock var väl medelåldern runt 60, så vi kände oss lite i minoritet där. Vi avslutade kvällen med en öl på Bishop och nu ska jag för en gångs skull faktiskt gå och lägga mig innan klockan slår 1.

PS. Idag var det 0,3 grader när jag gick till skolan imorse. Inte ok någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0