direkt ur livet!

Idag har jag handlat två vackra blommor för att liva upp det här "nya" rummet, samt lite diverse tillhyggen för att göra ett kollage som ska upp på väggen övanför nya soffan. Kreativiteten sprutar!
Hinner inte skriva mer än så, därför bjussar jag istället på två bilder - direkt ur verkligheten.
Bild ett är en helt vanlig dag vid vårat köksbord, plugg, plugg, plugg.... Bild två är den fantastiskt smarriga och saftiga kaka som jag just tagit ur ugnen och avnjuter till en kopp te.
Puss på er!





Btw, det snöar utanför mitt fönster. Borde vara exalterad över den första snön, men känner mig ganska likgiltlig tyvärr, hade gärna fått vänta några veckor till för mig.
Nu ska jag vika tvätt och börja kvällsplugga. Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0