Vinterstudion

Världens bästa underhållning; det börjar med en njutbar okontrollerad kvart på nätet - uppvärmningen - och sedan drar direktsändningen på tv igång. Pops, Karlsson och Elofsson samt de två kommentatorerna Hård och Blomquist är klockrena i vinterstudion. Riktiga mysgrabbar allihop, roliga och väldigt kunniga inom skidsporten.
Så de ärenden jag hade på stan idag fick klaras av klockan 10 i morse, för sedan dess har jag suttit här vid tv:n.

Damerna har redan klarat av sin 10 km fritt  -  Norska Björgen vann STORT och Charlotte Kalla hamnade på andra plats och även flera andra svenskor åkte riktigt, riktigt bra.
Om 3 minuter går startskottet för herrtävlingen och även där har vi flera starka svenska namn.



              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha :) Väckte jag kakmonstret inom dig? :D

2010-11-20 @ 13:46:59
Postat av: Unni

Haha :) Väckte jag kakmonstret inom dig? :D

2010-11-20 @ 13:47:21
URL: http://ukl.blogg.se/
Postat av: Unni

Haha :) Väckte jag kakmonstret inom dig? :D

2010-11-20 @ 13:47:22
URL: http://ukl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0