vem är jag?

Hej mina härliga läsare! Ni blir bara fler och fler för varje dag, vilket verkligen är så himla roligt, men ni är väldigt blyga och diskreta; ni ska veta att ni är varmt välkomna att kommentera (och kritisera och berömma ;) hur mycket ni vill!

Jag har ju egentligen försökt undvika att nämna vem jag är och så på den här bloggen, för det känns egentligen ganska oviktigt. Men jag kan iallafall nämna att jag är en nybliven 25-åring som studerar turism i Östersund. Det trivs jag hur bra som helst med då turism verkligen är min bransch och jag älskar att resa.
Så resor och allt vad som hör resandet till är det jag valt att lägga fokus på i den här bloggen. Vill ni läsa om mode och kläder får ni vända er någon annanstans! (Och med det säger jag absolut inte att det är något fel på modebloggar!)

Fortsätt läs och kom jättegärna med tips och ideér om ni vill att jag ska skriva om något speciellt resmål eller om ni vill ha tips om vart ni ska resa eller liknande. Vi hörs imorrn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0