marknadsföring...

...är ju riktigt intressant! Särskilt när man har bra föreläsare som fattar hur man gör ett ämne spännande!
Nu stundar ett spännande affärsidé projekt, och det sätter ju onekligen fart på tankarna. Dock verkar det som att det mesta redan är uppfunnet tyvärr.. ;P Man skulle ha levt för hundra år sedan istället. Och ja, jag förstår också att då hade jag aldrig kommit på samma ideér som jag gör nu, men ja.. det fanns ju onekligen "mer kvar" att skapa då iallafall!

Vad har ni för er en dag som denna då?
Snökaos i hela Sverige har jag hört, även om det väl bara är söderut som man lägger på ordet "kaos" här i norr är det bara "snö"! :)
Vacker, vit och fluffig; så ser min snöiga mysvärld ut just nu. Har tänt lite ljus och druckit lite glögg, det går så mycket bättre att plugga då!

Godnatt!

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0