ge mig ett ägg!

Bakade småkakor häromdagen, chokladkakor med jordnötter. Dom skulle bli ganska ljusa i färgen, runda och lite toppiga. Mina blev mörkbruna och redan när dom hade varit halva tiden i ugnen började dom flyta ut och tillslut låg det bara en bubblig mörkbrun sås på hela plåten. Jag blev givetvis rätt förundrad och rätt ilsken dessutom att receptet lurat mig. Så jag började diska och packa ihop ingridienserna och där - bakom mjölpåsen - låg två bortglömda ägg.... :/


Så här skulle kakorna sett ut.....



Ungefär såhär blev resultatet....




Kommentarer
Postat av: Andrea

Sv: Det är väl för att det snart är jul ju! Får dock lite ångest för jag har inte börjat plugga än haha!

2010-11-25 @ 19:09:47
URL: http://antway.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha fy fasen vad roligt. Det hade dock lika gärna kunnat vara jag:) Gick de att äta i allafall? Kraam!

2010-11-26 @ 10:58:23
Postat av: Anneli

Det var jag som skrev nyss:)

2010-11-26 @ 10:58:57
URL: http://tabularasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0