ensam

jag är ensam igen.. det är tyst och lugnt och jag kan göra preciiiiis vad jag vill utan att höra efter med någon annan först. som ni förstår så har jag ganska delade känslor runt detta. men det blir nog bra.
Ny kurs börjar på måndag, marknadsföring och affärsutveckling. Det tycker jag låter riktigt spännande och att vi dessutom ska få jobba direkt mot ett riktigt företag och utveckla deras marknadsplan gör ju det hela ännu mer intressant. Min grupp kommer att jobba med Destination Östersund, vilken drömlottning! :)

Imorgon åker mina kära föräldrar hit:



Avundsjuk? Jag? Hehe.... neeheee då... :P
Men två veckors total avslappning och stekande på en kritvit strand hade faktiskt inte varit helt fel just nu.
(Tar en snabb koll på termometern och ser att vi just nu har imponerande -0,6 grader ute..)

Ska jag sluta snacka skit och göra nåt vettigt kanske,. typ dricka ett glas julmust och se en film?
Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0