Destination Östersund

Idag har jag haft förläsning i 2 timmar, lyssnat på en enormt driven och affärskunnig gästföreläsare, haft lunchmöte med Therese om våran lysande affärsplan samt varit på möte hos nybildade destinationsbolaget Destination Östersund.
Vilken dag! Mitt huvud nästan sprängs av all ny kunskap och jag har så mycket energi att jag genast vill sätta igång att formulera Destination Östersunds marknadsplan (som alltså är våran uppgift).
Ska bli enormt spännande.
Ja, det är en "vanlig dag" i en turismstudents liv. Nu har jag tryckt i mig lite rester från igår och springer snart iväg till klättringen.

Imorgon väntar föreläsningar, gästföreläsare och TUR-möte där vi ska besluta om turismprogrammets julfest som blir om ca 2 veckor.

Adios amigos! ;)


Kommentarer
Postat av: Henrik

jaa verkligen håller så med. det är underhållning till tusen, inte massa påhitt och drama mellan deltagare:)



åh spännande att plugga turism:)

2010-11-15 @ 17:49:30
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0