Bortskämd!

Födelsedagsöverraskningen blev en oerhört trevlig (och god!) middag hos Therese och sedan gick vi ner på stan. Det visade sig att målet var bion och den utvalda filmen för kvällen var filmen om Cornelis.
Har ni sett den? Vad tyckte ni?
Jag gillar ju verkligen Cornelis musik, har ju fått pappas smak för Fred Åkerström och Cornelis och andra visgurus, så musiken genom hela filmen var ju givetvis kanonbra.
Men dock kändes tyvärr skådespeleriet lite svagt och man hade kunnat åstadkomma ett högre tempo i filmen tycker jag. Men på det hela taget så var det en mysig film som lämpade sig alldeles perfekt för att slappna av och inte tänka på skolan under några timmar!

Tack så mycket till vännerna som fixade så fint, jag fick till och med en specialihopplockad godispåse som dom hade förberett med mina favoriter; det är vänskap det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0