Katla, håll emot..!

Om det kommer ett vulkanutbrott i vägen för min sommar då blir jag en aaaaniiiiing.. eh.. "upprörd" kan vi väl säga.. Nu varnar man ju nämligen för att den nuvarande isländska vulkanens (ni vet det där jättelånga namnet som ingen varken kan säga eller stava) "storasyster", Katla, kan vara på gång att börja mullra... 
Jag har bokat flyg den nittonde Juni ner till Tenerife, till mitt sommarjobb, så det är väl bara att börja hålla tummarna nu att stora stygga Katla håller inne med lavan över sommaren iaf.. :/



Men nu blir det lugnt från mig i helgen, ska iväg på lite äventyr på kusten, mycket trevligt! Ni får ha en toppenhelg så hörs vi på måndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0