bäst i luften

Bästa flygbolagen har utsetts, och vinnarna är Sydkoreanska Asiana Airlines, Singapore Airlines och Qatar Airways, allt enligt undersökningsföretaget Skytrax.
Airline of the Year utser man genom intervjuer med passagerare där man mäter hur nöjda de är med olika flygbolag.
Mitt favoritbolag kommer nog för alltid vara Czech Airlines efter en resa mellan Prag och Venedig, den flight där jag fått den i särklass bästa servicen någonsin.
Har ni något riktigt bra minne från något flygbolag som utmärkt sig lite extra?
Känns som man dissar alldeles för ofta, lite trevligt att lyfta fram de som är riktigt bra för en gångs skull! :)

                                    

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har bara flugit en enda gång, så jag känner inte mig säker att ge någon röst hehe



Sv: Nej jag gjorde aldrig det, men jag kommer nog göra det snart. Blev så nyfiken :P

2010-05-24 @ 21:06:04
URL: http://dammpalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0