VM-segerfest i Köpenhamn

13 Juli bjuder VisitDenmark och SJ på en dagstur med tåg till Köpenhamn, för att fira det danska VM-guldet på Rådhuspladsen!
Så vill ni ha en gratis resa till Köpenhamn i sommar så får ni se till att heja på Danmark i sommar, för det här evenemangen blir ju förstås bara av ifall det blir guld till Danmark... Vi er røde, vi er hvide! :)

Jag tror nog dock att det kan bli svårt för Danmark i sommar, vad tror ni? Jag håller innerst inne på Elfenbenskusten, jag tror dom kan skrälla om dom bara lyckas ta sig vidare från deras svåra grupp. Men officiellt så får jag väl hålla på Spanien, då jag ska vara där hela sommaren.. Kan bli en schysst fest där om Spanien lyckas ta hem segern, vilket ju många tippar!
Fotbolls-VM drar igång imorgon, nu är det sommar på riktigt! :)



Kommentarer
Postat av: Danne

Jag hoppas absolut på Spanien, och man kan ju inte säga annat än att de var riktigt bra i EM...så vi håller tummarna.



En man på gräset i dagarna fyra hade varit underbart, men när det regnar såhär är inte gräset alls lika gott. ;) Sem

är det massa förberedelser inför min tapasmiddag här hemma

på lördag. Hungrig? ;)

2010-06-10 @ 16:27:45
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0